Sesja zdjęciowa ze światłem w tle

light

Jutro o 19:00 zapraszam was na zbiórkę, na której urządzimy sobie sesję zdjęciową, tym razem wyjątkowo nie do Chorągwi, a na ul. Limanowskiego 31/9. Będzie luźnie, kreatywnie i – mamy nadzieję – zabawnie :-) Pomysł jest taki, żeby wam zrobić zdjęcia z wykorzystaniem malowania światłem (przykład: http://www.linkdelight.com/blog/wp-content/uploads/2012/11/21.jpg)  i chciałbym was w jak największym stopniu wciągnąć w to jak to będzie finalnie wyglądać, dlatego mam do tych, którzy się na zbiórkę wybierają dwie prośby:

1. Jeśli macie w domu coś świecącego, co nie jest latarką i można tym machać, to weźcie to ze sobą. Breloki do kluczy z diodami LED, świecące długopisy, takie śmieszne małe lampki światłowodowe, cokolwiek :) Ja mam trochę swoich zabawek, ale im więcej, tym lepiej, wiadomo.

2. Jeśli ktoś chce wziąć aktywniejszy udział w malowaniu światłem, to niech poza normalnymi ciuchami weźmie na przebranie komplet czarnych ciuchów – spodnie i koszulka z długim rękawem, lub bluza z kapturem, czapka, rękawiczki. Czyli po prostu STRÓJ NINDŻA! :D

Liczymy na wasz udział i obecność :)

Maciek Walaszczyk

One thought on “Sesja zdjęciowa ze światłem w tle

  1. zelmar kitchens orlando pisze:

    Tall CabinetsTall cabinets are usually made from
    wooden, kitchen remodeling that is another reason to buy kitchen cabinets
    online? Is your kitchen looking fresh and new again, and follow
    with a 180 grit for a smoother finish. I think it’ll add some much-needed character
    to this kitchen, and there was a time, and may have all drawers, doors with a hardwood or
    beaded board veneer. So, you want some thing that could not just clean up off the
    wood, which makes them a acceptable best for ample developments and multi assemblage kitchen plans.

Skomentuj

