A Ty dokąd, harcerzu-studencie?

Czym jest dla Ciebie bycie Akademikiem? Jednorazową przygodą w górach, kilkoma zbiórkami, pojedynczą szansą na fajną akcję, czy może widzisz w tym coś więcej? Zastanawiasz się czasem, czym tak właściwie jest, albo powinien być, sprawnie działający, harcerski akademizm?
W ciągu trzech dni postaramy się pokazać Ci w praktyce, gdzie i jak można dojść. Skupiając się na obszarach, w których się realizujemy, zaprezentujemy kurs życia w pigułce. Ja-specjalista, ja-hobbysta, ja-harcerz, ja-obywatel – czy to ja? Sprawdźmy!

Serdecznie zapraszamy Członków, Sympatyków a także wszystkich harcerzy, zastanawiających się nad tym, co właściwie robią harcerze-studenci, oddaleni od macierzystych jednostek!

Chcesz wiedzieć więcej? Kliknij tutaj!

1209196_10202129867186548_1735611290_n

Skomentuj

